Kluczowym kryterium uznania inwestycji komercyjnej za udaną jest jej szybka realizacja i rozpoczęcie użytkowania. Środki zainwestowane w obiekt powinny jak najszybciej zacząć przynosić korzyści inwestorowi.
Mając świadomość tych oczekiwań dokładamy starań aby proces budowlany oraz sam obiekt były skrupulatnie zaplanowane i przemyślane.
Nasze doświadczenie w planowaniu realizacji budynków komercyjnych pozwala nam unikać pułapek jakie zastawia na inwestora polskie prawo i sprawnie przejść przez wszystkie etapy procesu administracyjnego.
Posiadamy doświadczenie w projektowaniu budynków produkcyjnych, magazynowych, handlowych i usługowych. Nabyta wiedza wsparta nowoczesnym oprogramowaniem umożliwia nam stworzenie dokumentacji projektowej spełniającej najwyższe standardy i gwarantującej bezproblemowe uzyskanie pozwolenia na budowę oraz zapewniającej sprawną oraz bezbłędną realizację inwestycji.
Naszym klientom oferujemy:
- wsparcie w poszukiwaniu odpowiedniego terenu pod inwestycję i analiza możliwości jego zabudowy,
- przygotowanie niezbędnych wniosków i uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, zgód i uzgodnień,
- etapowe przygotowanie koncepcji wraz z analizą kosztów i jej bieżącą aktualizacją,
- sporządzenie pełnobranżowego projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę,
- opracowanie szczegółowego wielobranżowego projektu wykonawczego zapewniającego sprawną i ekonomiczną realizację inwestycji,
- zorganizowanie budowy oraz jej obsługi w zakresie geodezyjnym i geotechnicznym,
- zapewnienie zespołu ludzi posiadających stosowne uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych wszystkich branż (kierownicy i inspektorzy nadzoru),
- bieżące przygotowywanie dokumentacji powykonawczej gwarantującej sprawny i szybki odbiór obiektu przez organy administracji,
- organizację i aktywny udział w czynnościach odbiorowych obiektu.
Po zakończeniu realizacji i przekazaniu obiektu do użytkowania możemy również przyjąć na siebie bieżące kontrole stanu technicznego obiektu i prowadzenie książki obiektu budowlanego.